عید
نوشته شده توسط : Afra

عید ، یا بهتر است بگوییم عید نوروز که تازگی و زیبایی و بهار را به همراه دارد، سالیان سال ایرانیان عید نوروز را با هزاران شادی و شور جشن می گیرند جشنی پر از نشاط و سرزندگی، دید و بازدید کردن از اقوامی که شاید دیدار آنها چندین ماه حتی سال باشد که عقب افتاده و چه لذت بخش است دیدار عزیزان.

فصل بهار که اصلی ترین نشان و دلیل عید می باشد فصلی برای زندگیست فصلی برای شروع دوباره فصلی برای تازه شدن،فصلی که رویش گیاهان را به همراه دارد و چه چیزی می تواند زیبا تر از رویش گیاهان باشد. سبز شدن طبیعت اطراف ما قطعا بر روی جسم و روح ما تاثیر دارد. روحی که در طول سالیان گذشته شاید سختی بسیار کشیده و رنجیده شده باشد، طبیعت می تواند قوی ترین درمان باشد، توصیه روانپزشکان به مردم این است که برای سرزندگی بیشتر در اطراف خود از گیاهان زنده استفاده کنند ، در خانه خود محل کار ، ورزشگاه ها و...

خرید گیاهان آپارتمانی و نگهداری از آنها یکی از راههای رسیدن به آرامش درونی می باشد.از فواید گیاهان هرچه بگوییم کم گفتیم برای مثال زیبایی که به خانه می دهد،شاید خیلی جاها دیده باشید که برای خانه های خود و یا دفاتر و محل کار خود از گیاهان و گل های مصنوعی استفاده می کنند. حال چه بهتر می شود که یک گیاه جاندار باشد تا از فواید بیکران آن نیز بتوان بهره برد.

 بیایید درعید امسال عیدی برای سرزندگی و نشاط داشته باشیم تا بتوانیم با تمام سختی ها کنار بیاییم.

 همانگونه که خیلی ها سبزه می کارند تا از زیبایی آن در سفره هفت سین لذت ببرند ماهم به خرید گلدان و پرورش گیاهان بپردازیم تا از آرامش موجود در این مخلوقات خداوند لذت برده و استفاده کنیم.

دی اکسید کربن محصول نهایی تنفس انسان به محیط پیرامون خود است و اگر میزان آن در هوای پیرامون انسان افزایش یابد ، می ‎تواند برای سلامت او مضر باشد و باعث ایجاد خواب آلودگی شود. وجود گیاه در منزل باعث کاهش دی اکسید کربن در هوا می ‎شود زیرا گیاه در طی فتوسنتز، دی اکسید کربن را جذب و اکسیژن تولید می ‎کند.


فروشگاههای اینترنتی با فروش گیاهان آپارتمانی ، خرید کردن را برای ما خیلی ساده کرده اند که می توانیم با کمترین زمان به راحتی خرید را انجام می دهیم.

سیگار حاوی بسیاری از مواد شیمیایی است که هنگام سوختن آن در هوا آزاد می ‎شوند و همچنین می ‎دانیم افرادی که در معرض دود سیگار قرار دارند بیشتر از افراد سیگاری در معرض ابتلا به انواع بیماری های تنفسی و سرطان هستند که نگه داری از گیاهان خانگی باعث خنثی شدن مواد شیمیایی مضر موجود در دود سیگار می ‎شود و از ابتلا به بیماری های ناشی از آن پیشگیری می ‎کند.

فروشگاه اینترنتی باغ گل رضوان با فروش بهترین گیاهان آپارتمانی توانسته رضایت قلبی مشتریان خود را به دست بیآورد.

برای تازه شدن هوای زندگیتان در عید نوروز ما باغ گل رضوان را به شما پیشنهاد می کنیم





:: برچسب‌ها: عید,عید نوروز,گیاه,گیاهان آپارتمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: